Werkwijze voor het boeken van verplaatsingen voor reiskredieten

voor toekenning

  1. De onderzoeker boekt bij Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel zijn of haar verplaatsing vooraleer de toekenning van het FWO heeft plaatsgevonden (onderzoeker maakt bij de reisagent melding van zijn of haar aanvraag bij het FWO).
  2. Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel doet de boeking onder de klantencode van het FWO.
  3. Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel factureert aan de onderzoeker in kwestie.
  4. De onderzoeker in kwestie betaalt de factuur aan Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel.
  5. Indien het FWO het reiskrediet toekent, gaat de onderzoeker met de toekenning (brief en/of e-mail) naar Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel.
  6. Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel crediteert de eerste factuur en betaalt het bedrag aan de onderzoeker terug.
  7. Op hetzelfde moment maakt Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel een nieuwe factuur op ten laste van het FWO met vermelding van het nummer van de dienstreis (referentienummer).
  8. Het FWO betaalt de factuur aan Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel (derde betalersysteem).

na toekenning

  1. De onderzoeker boekt bij Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel op basis van de reeds ontvangen brief en/of e-mail m.b.t. de goedkeuring van het reiskrediet
  2. Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel doet de boeking onder de klantencode van het FWO.
  3. Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel factureert aan FWO
  4. Het FWO betaalt de factuur aan Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel (derde betalersysteem).

Een lijst met de verschillende kantoren van Uniglobe Smart Travel Gent of Omnia Travel vindt u hier.